субота, 18. март 2017.

Dobrodošli na moj blog



Ovo je blog koji ima za cilj širenje znanja u oblasti IT bezbednosti i digitalne forenzike. Trudicu se da budem što objektivniji i što redoviji sa pisanjem postova naravno u zavisnosti od toga koliko budem imao vremena da posvetim za to. Takođe želim da istaknem da sve što je izneseno je moje lično mišljenje i da sam i ja ljudsko bice pa kao takav mogu ponekad i da pogrešim. Nadam se da će sadržaj biti interesantan i pre svega koristan većem broju ljudi koji se zanima za navedene teme.

A sad nekoliko reči o meni:
Posedujem više od 15 godina iskustva kao predavač odnosno instruktor. Održao sam više od 50 različitih vrsta obuka u oblasti informacionih tehnologija i moja predavanja je slušalo više od 5.000 polaznika. Imam višegodišnje iskustvo kao asistent na Univerzitetu a pre tri godine sam izabran u zvanje docenta za užu naučnu oblast informatika i računarstvo. Držim predavanja na osnovnim i master studijama sa fokusom na bezbednost informacionih sistema i digutalnu forenziku. Pored formalnog obrazovanja učestvujem i na različitim vrstama edukativnih seminara koji se organizuju na različitim fakultetima u našoj zemlji i okolini. Koautor sam nekoliko knjiga i objavio sam preko 20 naučnih radova primarno u oblasti IT bezbednosti i digitalne forenzike od kojih su neki na SCI listi. Moj osnovni cilj jeste da približim oblast IT bezbednosti što većem broju ljudi pa sam zbog toga i osnovao firmu SECIT security u kojoj vršim funkciju izvršnog direktora i predavača i gde pokušavam da ostvarim navedeni cilj. Jedan sam od osnivača Udruženja E-Sigurnost čiji je osnovni cilj podizanje nivoa informacione bezbednosti u RS.


Локација: Pancevo, Serbia

1 коментар:

  1. Neverovatan,u najboljem smislu. Mrzela sam informatiku u gimnaziji, a na Singidunumu, nakon prvih vežbi kod ovog prof. sam žalila što nisam studirala programiranje. Nisam prežalila kad su završene vežbe iz Bazi podataka. Svaka čast i kako objašnjava i kako se zavoli programiranje.

    ОдговориИзбриши